fredag den 31. januar 2014

På pause ............

er Tempelblomst sat, fordi  "der er så koldt derude"! Små ting som luner er på pindene!
Jeg mangler et halsrør, som kan trækkes op på hovedet, og forblive der, er så træls når det glider ned.
Så garnet fra et kit "Afrodite" fra Kastaniestrik, som befandt sig på lager er fundet frem, det samme er Påfugle-mønster, 126 m på p 3 1/2, og det skal så gerne blive til mit ønskede halsrør, så det øverste af mig ikke fryser!
Det nederste af mig skal heller ikke fryse, så endnu engang er garn (Fabel) fra lager kommet på pindene.
Måske denne skal lune mig i morgen, er ikke helt sikker? Måske findes en lille jakke frem i stedet for?
Det er jo ikke decideret festtøj som skal på, så måske kommer "Perler på snor" til at lune mig i morgen?

4 kommentarer:

  1. Hvor er det nogle flotte ting. Synes sokkerne ser helt vildt spændende ud - og flot udgave af perler på snor

    SvarSlet
  2. Dejligt med uld, der luner; det har vi brug for lige nu

    SvarSlet
  3. Ingen tvivl om, at det er strikketrøjerne, huerne og andre ting der luner, der er fundet frem i disse dage :o) Og så må tempelblomster vente ;o)

    SvarSlet
  4. Spændende det glæder jeg mig til st se ! Ses senere !

    SvarSlet