mandag den 6. januar 2014

Hverdagen passer mig nu vist bedst ..........

i dag gik starten på et nyt arbejdsår, og jeg må erkende, at det bekommer mig nu godt.
Dejligt er det med ferie, jeg har lige haft fri i 17 dage, og det bekom mig bestemt også vel. Men jeg er vist endnu ikke klar til at droppe arbejdslivet.

De daglige gøremål skal overståes her på matriklen, og der skal købes fødselsdagsgaver gerne via nettet,  til begge drenge børnebørnene, og det er et projekt for hvad ved mormor om de ting, som står på ønskesedlerne????  Men, men håber jeg slipper nemt om ved det, for svigersønnen skulle ud at handle, og ville forsøge at købe gaver for os, sød og rar svigersøn vi har!!

Om ikke længe vil jeg falde om i en stol og strikke på
Den tror jeg bliver et hit!!!!
Træls, at farverne ikke gengives rigtigt, den strikkes i sort bundfarve og striber og perler i grålige nuancer, jeg synes den bliver så flot!
Jeg skal også have pakket strikketasken for et nyt strikkecafé år starter i morgen, glæder mig til at mødes med pigerne.

4 kommentarer:

  1. Jeg har det også bedst med hverdagen. Og skønt at den er igang igen. Din trøje bliver bare så smuk

    SvarSlet
  2. Jeg er absolut ferie fan :o) - men ok , nu er vi igang med hverdagen, også her :o)
    Det bliver en rigtig flot trøje .. glæder mig til at se nærmere på den.

    SvarSlet
  3. Jeg kunne nu godt have brugt 17 dages juleferie.
    Det er altså lækkert strik, du har gang i

    SvarSlet
  4. Meget smuk cardigan , jeg har også indkøbt garn til denne model ...:-)

    SvarSlet