onsdag den 20. november 2013

Trådene skal samles .....

Jeg har ageret prøveklud inden ærme nr. 2 blev startet. Det ser vist ok ud, og hende som skal have den i julegave har også prøvet. Nu er ærme nr. 2 så strikket og der er klar til at samle delene, og så kommer udfordringen for alvor, der skal strikkes raglan og mønsterborten skal jo også se nogenlunde ud!
Og en gentagelse, jeg har ikke et faktisk mønster, men kombinere 2 mønstre, for jeg strikker på en pind, som kun er halvt så tyk som mønsteret foreskriver.


Jeg passer lidt på mig selv, og forsøger, at komme "julestressen" i forkøbet. I dag var lysten til lidt dekoration der, (se billed øverst på bloggen), og når jeg nu var i gang, og jeg bliver jo i godt humør af at lave dekoration, ja så blev det også til en kalenderlys dekoration, som er anbragt koldt, så nu er den klar til 1. dec.
Forude venter 2 adventsdekorationer og 2 kranse til dør, og så endnu en kalderlys dekoration, for Regitse på 6 år, har spurgt om hun må komme, så vi kan lave en kalderlys dekoration sammen. Og ja, det må den kreative pige da, hun skal være så velkommen, jeg glæder mig til at vi skal hygge os med dekorations fremstillingen sammen.

1 kommentar:

  1. Hvis du kigger her: http://shop.gudrungudrun.com/sweater-traditional.aspx vil du se, at selv den originale stjernetrøje til 2310 kr har givet udfordringer i raglanen, så strik du endelig videre :-)
    Sikke flotte dekorationer, jeg kan godt forstå, Regitse gerne vil lave en sammen med dig
    Det er super fornuftigt, du passer på dig selv. Uanset hvor meget eller lidt, du når, bliver det jul alligevel

    SvarSlet