mandag den 1. april 2013

Igen, igen ...........

jeg vandt lidt garn op i går, kunne ikke dy mig. Nu har jeg lavet strikkeprøve, hov hvad var der lige der skete, en mærkelig kode kom frem på skærmen i stedet for billedet, men da jeg ville se eksempel, ja så var billedet af strikkeprøven der?????

 Der sker nu sommetider mærkelige ting på "Blogger"!!!!!!!!!!!!!!!

 Måske vil jeg strikke LEMMON, jeg synes faktisk, at prøven blev ok, og igen strik med vanrette masker, men jeg overvejer stadig, om det måske skulle  være OLIVIA i en rød farve det næste projekt skal være???????
Jeg kan overveje videre, og måske tale med pigerne om det i morgen i caféen. Jeg har jo stadig et stykke vej til slutningen af VANILLA, men et nyt projekt trækker i mig.

Påskeferien slutter i dag, men der er kun en arbejdsdag, derefter skydes der lidt rest ferie af.

Nå, jeg skulle bare trykket på knappen "Skriv", så ser det hele ok ud igen! Mystisk!

2 kommentarer:

  1. Spændende hvad i piger finder på i cafén

    SvarSlet
  2. åh ja hvem der bare havde noget rest ferie :o)
    spændende hvad din strikkeprøve mon fører til.

    SvarSlet