søndag den 18. november 2012

Søndags afslapning .......

har jeg foræret mig selv. Måske skal der slås op til "Sidelæns" fra Geils. Opskriften og møster er købt for længe siden. Blev dog aldrig strikket til Regitse eller Marie, det kan så nu komme Vigga tilgode. Hendes forældre synes det var en god idé. De syntes også det ville være en god idé at jeg strikkede lidt dukketøj (julegave) til Vigga. Det gider jeg næsten ikke, men gør det jo nok alligevel!!!
Vigga leger en del med dukker, og fik sig selv klemt ned i min dukkeseng i går, sammen med løven, som hun har med hjem fra "storbørnsguppen" i vuggestuen.
Huset bærer præg af, at vi har haft "tøserne" et døgnstid, forældrene var på week-end tur. Det var hyggeligt, men nu ses det altså.
Men rod må være rod, for nu vil jeg bar slappe af, og synes husbond, at vi skal have frokost må han ordne det.

Der er jo også den mulighed, at falde ned i stolen med dette tørklæde som strikkes med løbemasker.
Tak for de venlige kommentarer til Retro-vesten til Hans. Og også for de andre kommentater som i sender mig.
Det er jo altid så rart med kommentarer.
 
 

4 kommentarer:

  1. Hej
    Dejligt med besøg og hygge med de mindste i familien, men sikket også dejligt med ro igen.
    Hi hi ja strikke projekter andre syntes man skulle lave er ikke altid så sjove men de kan være hyggelige når man giver dem væk og modtageren bliver rigtig glad. Nyd søndagen

    SvarSlet
  2. Piger er nogle sjove størrelser. Det nummer lavede begge mine piger også med at kravle ned i dukkesengen. Tihi....

    Du lyder rigtig træt idag, så håber ikke du er på vej med sygdom eller andet ondt.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. hej Birgit
    Geils modeller er altid flotte.
    Spændende at se når den bliver færdig engang.
    Håber du har haft en god afslappende søndag.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  4. Dejligt med en afslappende søndag !

    Hvor er den vest blevet super god til ham, skønt med de udtalelser !

    Nu må jeg nok hellere se at få gang i det blogning og få lagt nogle kommentar rundt omkring.

    SvarSlet