onsdag den 17. august 2011

På tur .......

til Holstebro, (kontrol på sygehuset) er dagens plan. Måske skal jeg tage strikketøjet med, der kan jo være ventetid.
Der er også et på ærinder, som skal gøres.
Jeg forsømmer ikke så meget med at holde fri fra job i dag, jeg kan alligevel ikke foretage mig særlig meget. Hele vejen uden for arbejdspladsen er gravet op, der er fyldt med gravemaskiner, mange folk, støj, ufremkommelige både vej og fortov. Og så er der gravet et kabel over til internetforbindelsen på jobbet! Der er lovet rep. af dette kabel i dag inden l6, så jeg er spændt på om det holder, for eller får jeg problemer, PBS har jo nogle deadlines! Så Øv!
Det her var bare et lille pip fra mig, jeg har jo ikke været så aktiv her på bloggen den sidste tid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar