torsdag den 25. marts 2010

Det går lidt trægt på strikkefronten



jeg ved det godt, men energien er der så meget af for tiden. Jeg synes ikke jeg orker så meget, og dermed overkommer jeg jo heller ikke så meget.


Men, men foråret står på spring, jeg ved det, for jeg har været i haven og dejligt er det jo at se, at der er knopper og nye skud. Men hvornår mon jeg får lært, at min ryg ikke er hvad den har været?? I sidste uge var jeg i haven, der er jo altid en del, som skal ordnes i haven på denne tid, hvis man vil have en dejlig have hele sommeren, og det vil jeg gerne, men jeg må altså til at lære ikke at tage så hårdt fat for længe ad gangen, for det giver bagslag. Nå, men lidt ad gangen, så går det nok, det tror jeg.
Og tænk Marie, som kun er 2 1/2 år, ja, hun er allerede begyndt at tale om, at hun skal have hindbær hos mormor/morfar, derfor måtte hinbæbuskene klippes ned, så vi kan opfylde den lille piges drøm, men buskene ser nu ikke ud af så meget når de lige er klippet ned, men det kommer, for jeg så da de nye skud, og forhåbentligt kommer der lige så mange bær i år, som de foregående år.
Den forgangne uge har også budt på bedsteforældredag i Regitse´s vuggestue, det var som sædvanlig hyggeligt at se hvor den lille pige tilbringer sin hverdag. Jeg tog en feriedag, og hyggede mig sammen med svigerdatteren og lille Vigga, med bl.a. café-besøg, det var også hyggeligt.
Dagen i dag har også været en feriedag, og vejret har jo været super. Dagen er blevet brugt på besøg hos lægen, shoppe lidt nyt tøj, (vi skal jo snart til barnedåb), og lidt havearbejde. Jeg håber ikke jeg har overdrevet det i dag, men det skal min ryg nok fortælle mig i morgen. Nu håber jeg bare ikke, at min vægt øges, så jeg ikke kan passe tøjet, som jeg lige har købt og som jeg er rigtig glad for. Lægen ordinerede noget medicin, som kan give vægtforøgelse, og jeg har jo også lavet rygestop, så det går måske ud over vægten, men så må vi tage det problem op til den tid!!! Nu er foråret over os, og den trælse sne og det glatte underlag er væk, så nu er der igen mulighed for at motionere, og det har jeg tænkt mig, at udnytte!
Men lige nu vil jeg altså se om ikke jeg kan får gang i strikkepindene.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar