søndag den 7. februar 2010

Spændingen udløst på 2 fronter og



strikkepindene gløder, for svigerdatteren, ymtede noget om, at hun altså mangler en lille-bitte djævlehue, til sin nyfødte datter. De er nu altså små sådan nogle nyfødte! Så den vil jeg straks i aften gå i gang med her i aften. Pigen blev født her i formiddag og de stolte forældre kom hjem lige over middag, med en dejlig lille pige, som Regitse som forventet blev meget glad for, det er vi bedsteforældre også. Så spændingen er udløst og både mor og barn har det godt.
Spændingen med Baby Surprice Jacket er også udløst, for nu hvor jeg kun mangler ganske lidt, ja så giver det jo sig selv,
DET BLIVER JO TIL EN TRØJE og bestemt ikke den sidste, som strikkes efter den opskrift, og hvor er jeg dog heldig, at nogle web-strikkere ville hjælpe mig, stor tak for det!!
Den lille pige, som så dagens lys i dag, skal vist også have en sådan Surprice-trøje, men først skal der altså med lynets hast fabrikeres en hue til den lille pige.
Så nu har jeg ikke tid til at sidde her ved PC længere, for kaffen er brygget, strikkeopskrift, garn og pinde klar, TV tændt, og farmor/mormor til 5 dejlige børnebørn (det er altså stort) er klar til at sidde i lænestolen med benene oppe og rigtig slappe af ovenpå en begivenhedsrig dag hvor spændingen på 2 fronter er udløst!!!

2 kommentarer:

  1. Tillykke med det lille ny barnebarn :-) Og ih ja hvor man hurtig glemmer hvor lille sådan en nyfødt baby er , men duften af baby glemmer man aldrig . Og du har ganske ret , det er STORT at bli Farmor/mormor .... er selv farmor til 3 drenge :-)

    SvarSlet