torsdag den 11. februar 2010

Sådan.....


Det lykkedes for mig at strikke en BABY SURPRICE JACEKET til Hans, min dattersøn, som bliver 1 md. på mandag. Det var en udfordring, men vupti, så kunne man pludselig se, hvad det var man havde gang i.
Den skulle nu nok have haft lidt flere lyse striber, så havde jeg været godt tilfreds, men den går da an, og det var en tilfreds- stillelse at jeg kunne løse mysteriet.


Og min dukke, måtte igen være fotomodel, for jeg har lige strikket en djævlehue til Vigga, min sønnedatter, som bliver 1 uge på søndag, og hun manglede altså en hue i denne kolde tid.
I dag har jeg været i Varde til fys/kiropraktor, det er en lidt lang tur, så jeg er glad for at min veninde, som er på efterløn og ikke er helt rask, og derfor ikke kommer så meget ud, og slet ikke i dette vintervejr tog med. Det gør hun for øvrigt hver gang, vi hygger os,og så bliver der snakket igennem og cafe besøg bliver det også altid til, og måske bliver en garnpusher besøgt.
Det blev til følgende indkøb i dag, måske en vest eller en trøje eller noget andet til Vigga, det tror jeg det skal anvendes til.
Vel hjemkommet fra gymnatik, ringede telefon, det var vores venner, som ringede og inviterede på en hyggeaften, med god mad og hygge i week-enden. Jeg sagde ja tak, til invitationen, det er godt nok længe siden vi har besøgt dem, så selvom man ikke må tale med mad i munden, ja så tror jeg ikke at vi forholder os helt tavse.
Jeg har et spørgsmål, "er det kun mig som ikke er helt udkørt, når mine børnebørn har været på besøg". Det skal man efter sigende være, men jeg nyder dem nu i fulde drag, men selvfølgelig er det dejligt at slappe af når man bliver sig selv igen.
Denne indstilling skulle være unormal, er den det, giv lige Jeres besyv med.


3 kommentarer:

  1. Sikke en fin lille trøje.

    Tillykke med barnebarnet:-)

    SvarSlet
  2. Fru Kahr: Tak for det! Jeg har jo måttet rette min profil, for det er jo gået lidt stærkt, og nu har jeg jo hele 5 børnebørn - DEJLIGT!!
    Trøjen var godt ikke sådan lige at se hvordan den ville ende, men den endte da ok.

    SvarSlet