fredag den 23. oktober 2009

FLAD BATTERI ! og legetøjsmarked

Godt at batteriet til kamera gik død nu!!! og ikke når vi inden jul rejser til Egypten på rundrejse, til Cairo, Aswan, krydstogt på Nilen og nogle dage i Lyxor. På den rejse påregner vi da, at skulle have en del billeder skudt af, for vi tror det bliver en spændende og oplevelsesrig tur.
Nå, men jeg var lidt hurtig i vendingen og fik bestilt et nyt batteri, så nu er det afprøvet. Det bliver det også i week-enden for da har husbond fødselsdag. Søn/svigerdatter/Regitse ankommer allerede til aftensmad d.d. vi har planer om at vi skal til "Brugt legetøjsmarked" i morgen kl. 10. Vi har de sidste par år gjort en god handel der. Når mine børnebørn vokser fra det legetøj som jeg har indkøbt til at være her i farmor/mormors legetøjskurv, så kan de få en stand og sælge legetøjet igen. Det skal nok vente et par år, for der er jo 2 nye børnebørn på vej.


I morgen eftermiddag kommer datteren og hendes 2 børn til boller og kagemand (tradition), og svigersønnen kommer sidst på eftermiddagen når han er færdig med møde. Så til aftensmad som består af dyrekølle stegt på grill (den skal lige straks i marinade). UHM, jeg glæder mig det smager bare så godt. Jeg kan høre husbond er gået i gang med marinaden. (Så kan jeg lave det trælse arbejde med at rengøre boligen



STRIKKEFRONTEN: SCRAPS er blevet trævlet op fordi jeg opdagede en fejl, (godt jeg ikke var kommet så langt)men nu tror jeg den bliver ok.

MINI TIL VOKSNE er færdig, den er strikket i vinter-bomuld, så den er jo lidt tung, men den vil helt sikker blive brugt. Jeg har strikket ret-riller som afslutning på krop og ærmer, det skulle man ikke iflg. opskrift, men jeg syntes det gav et bedre resultat.

BABYTÆPPET (WOODLAND) skrider også godt frem, det dejlige LUCCA garn superwask er så dejligt at strikke af, og det bliver så blødt.
Jeg er næsten sikker på det bliver super, planen er at strikke en kant af ret-riller uden om tæppet.


Nå nu er der vist ikke mere tid til at sidde her ved PC, og nu har jeg jo fået konstateret at det nye batteri virker.
Så se nu at komme i gang med dine andre gøremål Fru Knudsen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar