torsdag den 27. august 2009

VELFÆRDSSAMFUND ??????????

Ja, jeg spørger bare. Jeg var på rycenter den 24. aug. og fik at vide, at mine problemer med iskias-nerven skulle trænes væk. Dejligt, dejligt at det ikke var mere alvorligt, men, men jeg kan først komme til at tale med læge, som skal visitere mig til træning 16. dec. , "Glædelig jul", siger jeg bare, og træning kan begynde 6. jan 2010!!!!!! Godt at min iskias-nerve er i god bedring, ved hjælp af fys, akupunktur. Resultat af røntgen viser at der ikke er sket forværring de sidste mange år, så det er godt. Nu har jeg fået øvelser hos min fys, og skal starte på rygtrængs-hold 8.sept. hos min sædvanlige fys. Det andet kan jeg ikke vente på!!!!!!!!


Strikkefronten: Barselsgave er færdig og venter kun på at drengen skal fødes midt i september.
Trøje til Marie skrider også fremad, og om 10 min. skal jeg på
pædagog-job, for at se om iskiasnerven, vil være med til det. Jeg tror det, for det går som sagt godt fremad, og mit humør er dermed steget adskillige grader.

2 kommentarer:

  1. Hvor dejligt at høre... Held og lykke med træning og job...

    SvarSlet
  2. tak for det Mette. Hvordan går det egentligt med din ryg

    SvarSlet