fredag den 7. august 2009

LIDT OPSUMMERING .........................











ja, jeg er her altså endnu, og glæden ved strikketøjet har jeg da også bevaret!!
Men jeg døjer i den grad med min ISKIAS nerve, så min daglig dag har været/er ændret en del i denne tid. Jeg har gået til kiropaktor en del gange (det hjalp ikke), lægen kontaktet fik smertestillende piller og henvisning til fys, der var så en bedring at spore, men så holdt fys ferie, og da det nu gik fremad turde vi godt bestille en ferie til KORFU, for både husbond og jeg trængte i den grad til at komme ned i tempo. Det var da en god ferie og en dejlig ø, godt hotel, godt vejr, men jeg kunne altså ikke gå for den forbandede ISKIAS , så efter et par dage på en solvogn ved havet, som kun lå 20 m fra hotellet, lejede vi altså en bil, og kørte øen rundt og spørg lige om vi så mange oliventræer? Der var nu også noget rigtig flot natur og gode udsigtspunkter, men min begrænsning ved ikke at kunne gå, gjorde det til en anderledes ferie end dem vi plejer at foretage. Husbond var utrolig tålmodig!
Dagen efter hjemkomst blev lægen igen kontaktet, nye pille ordineret (som ikke hjalp), fys havde jeg også tid hos denne dag, (det har heller ikke hjulpet) Job er genoptaget (for hvad betyder det med smerter i en ISKIAS nerve?), MEGET
skal jeg hilse at sige, for når man har så ondt HELE tiden, så kan man ikke koncentrere sig, og mister lysten til mange ting.
Derfor har jeg heller ikke strikket ret meget, den lille babytrøje med hue er tiltænkt en lille dreng som har meldt sin ankomst i midten af september. Den har været næsten færdig, men har været trævlet op, nu mangler den kun montering og huen er påbegyndt.
Lidt mere om ISKIAS, efter aftale med fys, konsulterede jeg lægen i går, og fik en anden slags piller, som jeg nu håber hjælper mig ..............
Mit valgsprog har altid været: "JEG KAN DET JEG VIL", men har altså måttet erkende, at sådan er det ikke hele tiden, og det passer bestemt ikke til mit temperament. JEG ORKER F..... ikke at blive ved med at have ondt, for jeg har så meget jeg gerne vil og så meget at glæde mig over og glæde mig til! Det fortæller jeg lige om på et senere tidspunkt.....
Nå, men i dag har jeg altså orket at få lavet et indlæg, jeg har de sidste mange uger kun været inde og kigge på andre blogs. Sengetøjet er i vaskemaskinen, nyt venter på at blive lagt på, det vil jeg gøre om et øjeblik. Jeg har gået ca. 100 meter her til morgen og det gik nogenlunde, så måske er der fremgang?

1 kommentar:

  1. Øv, øv - hvor er det bare træls - håber ikke du får samme besked som jeg gjorde hos rygcenteret, på den anden side - en diagnose er altid bedre en uvidenhed...

    SvarSlet