tirsdag den 18. november 2008

Vingeærme fra Kækt og Klasisk




Jeg har strikket vingeærme, til vesten til Marie, det blev ganske godt, så jeg kan vist roligt strikke det andet ærme også, så tror jeg den bliver fin, farven snyder lidt på billedet.


I aften skal til til Borgerforeningens banko spil, og håber selvfølgelig på gevinst, men det er nu også for at være social med et par venner, det er ganske hyggeligt. Dog ikke sidste tirsdag, da var der en mand som fik hjertestop, før spillet begyndte, det var en meget ubehagelig oplevelse.Så der kan man se, sidste tirsdag var han gået til bankospil, og her tirsdagen efter, er han blevet begravet. Ja, man skal altså huske at leve mendens man kan.

I dag har jeg så julet lidt, lavet advendtkrans og kalenderlysdekoration til søn/svigerdatter, det er meget moderne, for der er anvendt sorte lys. Men dde blev da ganske fine, hvis jeg skal sige det selv. Regitse skal passes her i den kommende week-end, så er det meget passende, at de kan få dekorationerne med hjem, de kan sagtens holde hvis de opbevares koldt, det ved jeg for jeg har så tit været til blomsterbinding midt i november og de dekorationer har da holdt o.k.

2 kommentarer:

  1. Hvor er den altså skøn - jeg har selv gået lidt i "vest" tankerne :-)

    SvarSlet
  2. Du kan roligt gå i gang, den er uovertruffen den vest både til dregne og piger, den bliver bestemt ikke mindre pige af vingeærmet

    SvarSlet