lørdag den 10. maj 2014

Dejlig morgenstund .........

Den daglige morgen spadseretur, blev i dag udskiftet med, en tur med ornitolog (arrangeret af Vester Palsgård Skovmuseum)
En dejlig årstid, at gå morgentur i skoven på. Lidt fugtigt var det, og ikke så mange fuglestemmer, men et flot synsindtryk var det!
Jeg har aldrig før set en ugle i naturen, det var jeg så, så heldig at få at se i dag.
Det er ikke nemt at se det på fotoet,  men den sad i fuglekassen, og bag ruden i den gamle skovridderbolig, var jeg så heldig at få taget et billed af den!!!

Der var besøg af en is-skulptur kunstner i vores lille by i dag, og man kunne få lov at prøve kræfter med isen, hvilket der var en del som gjorde, dog ikke mig, for eftermiddagskaffen, lun rabarberkage, samt strikkepindene, ventede hjemme på matrikkelen.

En lille uld vest/undertrøje (design Club) har været på pindene de sidste dage, nu er den monteret og vasket, så den er er klar til at den lille dreng kan få den. Han ventes at komme til verden om ca. 3-4 uger.
Trøje, hjelm og sko er også klar, hvis jeg husker det,  får i det at se i næste indlæg.

Nu venter en aften med Gran Prix, strikkepinde og resten af rabarberkagen skal nydes til kaffen.

2 kommentarer:

  1. Der er vist linet op til en hyggelig aften :o)
    Dejligt med fugletur. Jeg tror også der var en arrangeret tur her i Hals igår - der stod en stor flok mennesker og så ud som om de var til et eller andet naturarrangement. Det kan vist godt betale sig at være opmærksom på hvornår det foregår, for det er bestemt en oplevelse, der er værd at tage med.
    Hav en hyggelig aften.

    SvarSlet
  2. Der er nu ikke meget, der kan måle sig med en tur i skoven, og slet ikke, når den efterfølges af strik og rabarberkage :-)
    Håber, I har nydt aftenen

    SvarSlet