torsdag den 6. februar 2014

Vask må der til ..........

Halsrør som skulle være så langt og smalt, at det kunne trækkes op og varme hovedet er færdigt, kun en vask mangler. Og vask er virkelig nødvendig, for garnet lugter altså af får!!!!!
Det var dejligt, at strikke af, bortset fra lugten.
Jeg har garnet fra et kit, og skulle være blevet til Afrodite fra Kastaniestrik, men jeg manglede altså et halsrør, som kunne trækkes op på hovedet og ikke falde ned hele tiden, og det har jeg fået
Slog 126 masker op på p 3 1/2 strikkede 53 cm "Påfugle-mønster" og det blev som jeg gerne ville have det!
Nu er der jo tø, men måske bliver det mega koldt igen, så ............
Endnu en buket er ankommet lidt forsinket til matriklen.
Jeg nyder de fine buketter, og flytter dem til et koldt rum, inden sengetid, og så frem når jeg ankommer til matriklen efter job. Håber de så kan holde lidt længere!





4 kommentarer:

  1. Smukt mønster, og lidt varmt til halsen er ikke så tosset på denne årstid selv om vi er på vej mod varmere tider.

    SvarSlet
  2. Ja det garn lugtede ikke så lækkert ;) fin længde du har fået lavet på dit halsrør - det kan lune både hals og ører

    SvarSlet
  3. Det halsrør ser rigtig godt ud. Noget garn lugter bare sådan - men heldigvis kan lugten forsvinde igen :o)

    SvarSlet
  4. Det er næsten ikke til at undvære noget varmt, der sidder godt, og påfuglemønstret kan jeg rigtig godt lide
    Dejligt sådan at få smukke blomster

    SvarSlet