fredag den 2. april 2010

Den går man vist aldrig fejl af........

altså Elisbeth Zimmermanns FEBRUARY BABY SWEATER.

Den trøje jeg var begyndt på til lille Vigga, ja den blev altså ikke hot, strikkefastheden passede, men det resultat, som kom ud af mit strikkeri, ja det var ikke noget jeg var tilfreds med, derfor næsten halvfærdig, trævle op og smide det hen i en krog!! Men, men så dukkede ovennævnte op i mit hoved, og masker blev fluks slået op, og huhej hvor det går, den bliver hot det er jeg sikker på, og farven er vist den som bliver in her i foråret, og det er garn fra mit lager, så hot, ja det er det. Måske jeg kan blive færdig med den til 2. påskedag og aflevere den til den lille piges forældre, med måske en hue til, for det kan der vist blive ud af garnet også.

I går havde vi besøg af husbonds kusine og hendes mand, de er bosat i Oslo, men har sommerhus i DK, så vi mødes næsten altid når de er i DK. Vi fik igen en invitation til at besøge dem, og det må vi vist se at få gjort alvor af, for det er godt nok for længe siden vi har været i Norge. Men dejligt var det med deres besøg, vi fik vendt verdenssituationen, og vore børn og børnebørn.
Og se bare her, nu lakker det mod enden, husbond er næsten færdig med at lægge gulv, og i morgen skal købes fodlister, så nu er gardinmanden bestilt til at komme på onsdag med de plissegardiner, som vi har købt, og den nye skænk kommer på næste fredag, så eeendelig ser det ud til at stuen bliver færdig. Jeg har i dag pudset vinduerne indvendigt, så der er klar bane for gardinmanden.
Tirsdag skal jeg til AMD klinikken i Holstebro, jeg er godt nok spændt på hvad de siger. Jeg har jo fået 3 indsprøjtninger direkte i øjet (det lyder værre end det er, det er faktisk bekymringen for fremtiden, som er værst) med 5 ugers mellemrum, og sidste gang, fik jeg dem presset til at undersøge det raske øje også, for jeg er bare så bekymret for, at det også skal komme der. Men alt så fint ud, og såfremt det ser sådan ud igen på tirsdag, skal jeg ikke have indsprøjtning, men fortsat gå til kontrol. Åh, altså jeg håber det ser OK ud!!!!!
Ryggen driller i de her dag, men det er fordi, jeg har taget for hårdt fat i haven, jeg må lære det med at tage hensyn til ryggen.
Nu vil jeg ned og forberede lidt flødebagte kartofler, så vi kan få dem til resten af den skinke vi ikke fik spist helt op af i går. Så dejlig nem mad, ja det er det. Men det passer mig nu i grunden vist godt.
Fortsat god påske til jer derude.

1 kommentar:

  1. Jeres stue ser ud til at blive rigtig flot...kan godt forstå du glæder dig til at blive færdig.
    Også en rigtig god påske til dig.

    SvarSlet