søndag den 17. januar 2016

Årstidernes skiften og inspiration ..................

i løbet af weekenden er der landet flere gode inspirationsting hos mig
 


 
Skøn inspiration!
 
En travetur i det solbeskinnede vinterlandskab, kan kun påvirke humøret positivt.
Jeg nød traveturen, og gik og tænkte på, at om ikke så længe kommer foråret, og viser sig forhåbentligt fra dets pæne side.
 
I går blev der lavet strikkeprøve, også med tanke på forår.

Jeg er påbegyndt en forårs-/sommerkjole til Vigga, kunne simpelthen ikke stå for modellen i
Maries Ideer
I dag er der så startet op, men uha det er med at holde tungen lige i munden med det mønster.
Det er bestemt ikke håndbold på TV strik!!!
Farven er ikke korrekt gengivet, (fik ikke fotograferet i dagslys)
 
Jeg har strikket 7 omgange mønster, (ud af 14 omgang mønster)og tror det er ok?
Udtagninger til raglan er også anderledes end jeg er vant til, men man lærer jo så længe man lever.
Jeg strikker videre med hele mønsterrapporten, og så må vi se.
Hvis jeg ikke er tilfreds med resultatet bliver der startet forfra
 
Jeg fortalte tidligere om oprydning i igangværende, og kan meddele, at dette projekt IKKE eksistere mere. .-)
god fornemmelse.
 
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Altid dejligt med ny inspiration. Kjolen er da bare for sød. Vi har også været en tur i skoven idag, sammen med hunden. Skønt vejr.

    SvarSlet
  2. Flot kjole du er begyndt på. Her skal der også købes blade i morgen. God aften.

    SvarSlet
  3. Uha al den inspiration ;o) Det er en rigtig sød kjole. Den kunne jeg også falde for.

    SvarSlet
  4. Det er da godt nok en skøn kjole, så gør det ikke så meget, det er et større arbejde.

    SvarSlet