fredag den 4. september 2015

Ærgelse, men fin service hos Garn Garagen ......

Jeg var ved at miste strikkelysten, og afslapningen ved at strikke
Jeg havde købt opskrift og garn til Morgenmist in Sagano hos www.garngaragen.dk
Desværre viste der sig allerede ved opstart fejl i opskriften.
Garn Garagen blev kontaktet, og aftalen blev, at jeg skulle teste opskriften, fin aftale syntes jeg, men jeg strikkede alligevel imod en mur.
Jeg var vild med den opskrift, men måtte smide håndklædet i ringen, strikkelysten forsvandt, for opskriften havde så mange fejl, men jeg fortsatte af pligt, nu havde jeg jo lovet Lotte, at teste den opskrift!
Havde mit strik med i strikkecafé, andre øjne kiggede også på strikkeopskriften, og det var ikke bare mine evner som ikke rakte!

 
www.garngaragen.dk  blev kontaktet, og  Lotte blev ked af at høre om mine strikkeproblemer.
Opskriften er nu fjernet af sortimentet, og Lotte vil vist selv prøve, at strikke den.
 
Som tak for min ulejlighed, sendte Lotte mig AD´s bog "Vævestrik med japansk vævestrik" og et strikkekit til pulsvarmere.
Det var en fin service synes jeg, så nu tror jeg at min strikkelyst vender tilbage, tak til Lotte hos www.garngaragen.dk

Har allerede kigget i bogen, og overvejer, om en gang optrevling af det mislykkede projekt, ikke skal forvandles til "Gadebilledet", jeg tror det!!!!
 
Fødselsdage har vi fejret i vores lille familie i den forgangne uge
Jeg fik disse fine blomster, og samme slags buket fik datteren til sin fødselsdag

I går forærede vi Marie FDF uniformsskjorte, den faldt bestemt i god jord!
 
Vi fejrer 3-dobbelt fødselsdag for den øvrige familie om et par dage.
 
Skal da lige fortælle, at jeg fik foræret bogen "Mere feminin strik", den stod allerede på min reol, er nu byttet til AD`s bog "Blomsterstrik"
 


2 kommentarer:

  1. ej, det var da godt nok en kedelig strikkeoplevelse, godt at du fik kompensation. og til lykke med födselsdagen!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet