onsdag den 26. august 2015

Ny sæson ........

Vi er startet op i strikkecaféen i Tørring igen her efter sommerferien, dejligt!
Der var dog stadig nogen som holdt ferie.
Og i næste uge starter strikkecaféen i Nørre Snede op igen.

Jeg mangler ikke strikketøj.
Jeg strikker på Morgenmist in Sagano, og det er et tålmodighedsprojekt, for der er rigtig mange dele, men spændende bliver det, for jeg har forelsket mig i billedet af trøjen, så nu må vi se om forelskelsen holder.
Et par andre eller 4 projekter venter i kulissen!!!

Min ryg og mine skuldre driller for tiden, men det bliver hverken værre eller bedre af at strikke, så jeg strikker lystigt videre (kan slet ikke undvære mine strikkepinde)
Fys. måtte besøges igen i dag, og om ikke længe starter rygholdet hos fys. op igen efter sommerpausen, og der er vist ikke tvivl om, at jeg trænger til den rygtræning!!!
 

3 kommentarer:

  1. Det er bare så skønt når strikke-sammenkomster starter op igen. Så er det som at vende hjem til noget velkendt

    SvarSlet
  2. Jeg har endnu til gode, at komme til strikkecafe. Men jeg kigger mig lidt om efter noget i nærheden. Det ser hyggeligt ud.

    SvarSlet
  3. Det er godt vi kan holde vore fysser i arbejde ;o)
    og en af fordelene ved efteråret er netop, at nu kommer der gang i strikkecafeerne. Kommer du til Fanø i år ?

    SvarSlet