torsdag den 23. april 2015

Retro ........

Dette hefte, som jeg har arvet efter en kollegas´s mor, og som bare stod på min reol, er pludselig kommet til ære og værdighed.
Ingen dato fremgår, men prisen har været kr. 5,50, så det er da et par dage siden, at det blev købt.
Nu er det så altså fundet frem for jeg har lyst til at strikke "romper"/buksedragt til en lille dreng
Og de her er da så fine, godt nok kun i str. 3 og 6 mdr., men mon ikke jeg kan klare at strikke i str. l2-18 mdr.?
Garnet har jeg så der skal helt sikkert startes op i aften.
 
Sarah Lund blev næsten færdig i aftes, det eneste der mangler er, at få heftet og syet sammen under ærmerne, samt at få den skyllet op, men det må vente til weekenden.
Mon ikke datteren ser frem til at få den, jeg tror det.
 
Jeg har ikke været så flittig her på bloggen i den seneste tid, har ikke haft overskud/tid!
Jeg får da kigget lidt rundt i blogland, man må jo følge med, men vil forsøge at blive lidt mere aktiv i blogland.
Nu er det jo forår, og alt grønnes fra dag til dag, så mon ikke og også mit overskud vender tilbage, så trætheden og søvnbesvær kan jages på flugt, det håber jeg bestemt.
 


3 kommentarer:

  1. De ligner buksedragt som jeg strikkede i slut halvfjerdserne ii folkeskolen bomuld hvid, orange, og lillastribet. Gemte dem i 10 år inden jeg udsatte min datter for dem.

    SvarSlet
  2. Mon ikke de er fra 070'erne ? Jeg gætter på det. Det er nogle søde modeller der er fremme igen. Håber du kan trække lidt engergi ud af foråret :) datteren bliver garanteret glad for den trøje

    SvarSlet
  3. Hihi kom da til at tænke på et billede jeg har af mig selv da jeg ca er 1 år gamle der har jeg sådanne et sæt på. Det er fint og giver mange minder.

    SvarSlet