søndag den 18. januar 2015

Ikke guldfisk ..........

Dekorativt synes jeg, at det bliver, efterhånden som der kommer flere og flere strikke-/vaskeprøver i glasset.
Er det mig som er lidt "nørdet" eller laver du også prøver?

 
Om lidt skal jeg i gang med at vinde noget af dette garn (som skal blive til en lang cardigan) op.
Har før omtalt dette garn, som til min overraskelse indeholder uld, og jeg glæder mig til at få det på pindene. Der er dog også noget, som skal af pindene og noget som skal på pindene, så det bliver nok et langvarigt projekt!
 
 Travlhed er der på havebordet, hvor fuglene muntre sig med resterne af palminkrans, med nødder og bær i. Det varede noget inden de fandt ud af, at der var mad på havebordet!
Forår trænger jeg til, så en tur i REMA og lidt forår er kommet til min matrikel.
Strikketøj og forårsbebudere, skal jeg hygge mig med, når der senere på dagen vises DK herre håndbold.


1 kommentar:

  1. Den lange cardigan i dit tidligere indlæg, er også straks kommet på min ønskeliste. Det er en flot model.

    SvarSlet