tirsdag den 5. august 2014

Jeg mangler ikke strikketøj .....

I søndags blev denne "egen komposition" færdig, og den er lige blevet som ønsket.
Først blev der slået op til en magen til den blå, men, men andet tumlede i hovedet, og der måtte lige prøves en "egen komposition" til Vigga. Altså endnu en top/down model, diagrammet er vendt på hovedet og indtagninger er ændret til udtagninger, så jeg håber den bliver brugbar
Så er der jo også lige retro gengangeren, som der også strikkes på
Så jo jeg keder mig ikke, og så er to-doo listen også lang så ......

I morgen starter strikkecaféen op efter ferien, men jeg får besøg af revisor, så måske jeg ikke når at komme afsted, men jeg vil nu gøre mit til at jeg når ud til pigerne.




6 kommentarer:

  1. sikke mange spændende strikketöj, og super flot sweater.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  2. Herligt med mange strikkeplaner :o) Jeg er spændt på din top down hvor mønsteret er vendt på hovedet

    SvarSlet
  3. Det må være en skøn fornemmelse, når noget man selv har komponeret, ender med at blive lige som man havde forestillet sig. Flot er trøjen; og flotte ting du har gang i igen

    SvarSlet
  4. Rigtig flotte ting du har gang i, er spændt på at følge din top/down strik...skøn bluse du har komponeret der ;-))

    SvarSlet
  5. Sikke en masse du har lavet, den er vild flot den du selv har lavet opskrift til. Glæder mig til i eftermiddag, håber du når det!

    SvarSlet
  6. bliver helt forpustet alt det du har gang i
    Det er vildt flotte ting, men det er det jo altid med dig
    god strikkelyst fra laj

    SvarSlet