lørdag den 9. august 2014

Forude venter ....

koldere vejr, om nogle måneder er det de lune bluser, som der bliver brug for, så jeg er på forkant
med en bluse til Vigga.  Regitse skal også have en bluse, så godt at få dem strikket så de er klar.
Endnu en gang er det jo uden opskrift. Har i dag af svigerdatteren fået nogle mål af pigen, og ved et tjek viser det sig at mit "øjemål" ser ud til at passe!

Forude venter der mange ting på to-doo listen, bl.a. KONFETTI tror jeg nok, og meget mere, men døgnet har jo kun 24 timer.

Forude venter også forsinket sommerferie (rart at have noget, at se hen til) tur til Bornholm er bestilt, og vi glæder os, men det vare jo lidt endnu inden der fløjtes til afgang.

Besøg af veninden har jeg haft, hyggeligt som sædvanligt. I eftermiddag har vi været til rundvisning, og lidt orientering  på Vækstcenteret i Nørre Snede. Det var bestemt spændende at se og høre om centeret.

Resten af week-enden er der ingen planer for, udover afslapning med bl.a. strikketøjet og lige det der falder mig ind, det er vist det der kaldes nydning.

3 kommentarer:

  1. Det er da dejligt at være i god tid med vinterstrikkeriet, selvom jeg håber, det var rigtig længe, inden vi atter skal pakkes godt ind
    Weekenden her består også af afslapning, strik og lidt syning

    SvarSlet
  2. Selv om vi slet ikke tør tænke på vinterens komme endnu, er det godt at være på forkant - og da ikke mindst når der er flere projekter der skal nås inden jul :o) Og det lyder det vist til at du har :o)

    SvarSlet
  3. Hvor ser den fin ud den trøje, godt at målene passer. Jeg mangler heller ikke så meget mere på min vest.

    SvarSlet