torsdag den 18. december 2008

Så er der dømt juleferie

Så er jeg nået til det tidspunkt hvor jeg er gået på juleferie, det er dejligt, og jeg behøver ikke stresse rundt for jeg er godt med m.h.t. juleforberedelser. Der der skal godt nok hygges igennem. Det bliver godt for krop og sjæl. Ferien bliver ret lang, for vi har for en lille uge siden købt en super-billig rejse til Tenerife lige efter nytår. Rejserne er jo billige for tiden p.gr.a. finanskrisen, det kunne vi ikke stå for, og vi glæder os til lidt bedre vejr, afslapning, oplevelser m.m.

Mit garnlager bliver vist alligevel ikke reduceret med garnet til SARA LUND sweater. Jeg tror den bliver for tyk, og garnet passer vist ikke til det brune uldgarn, som min datter har købt. Så der må findes en løsning på det problem, og det håber jeg allerede jeg har fundet gårdbutikken http://www.lenep-katrinlund.dk ved Bryrup, ikke langt for mig at køre. Der tror jeg, at jeg kan få det råhvide garn, det skal i hvertfald prøves i morgen eller på lørdag. Jeg synes det ser ud til at være en spændende butik, og måske kan jeg få lidt julestemning ind under huden, ved et besøg der.

1 kommentar:

  1. Det lyder dejligt med sådan en lille ekstra ferie til syden.

    Du finder forhåbentligt snart det rette garn til sweateren.

    SvarSlet