onsdag den 10. december 2008

HVAD GEMMERNE GEMTE

Hvor heldig kan man være!!!!!
Min datter har et stykke tid efterspurgt en "Sara Lund Sweater", og nu har jeg en opskrift på den. Og noget sagde mig, at en gang for mange år siden, strikkede jeg en isænder sweater til husbond, og havde også planer om en sweater til mig selv. Det var tilbage i halvfjerserne, da den slags var meget på mode.Den til mig selv blev aldrig mere end lige påbegyndt, og jeg har det ikke så godt med at smide noget ud og så ........, op at søge i gemmerne og vupti, der var garnet (det vidste jeg nu godt, for jeg har haft fat i det flere gange i tidens løb). Hele 650 gram råhvidt var der efter en tur på vægten, og 75 gram brunt, men nu må jeg så ud (evt. på nettet) for at se om jeg kan finde ca. 150- 200 gram brunt garn.
Det er Patons Natur garn, hvis nogen ved hvor jeg kan få fat i sådan noget eller måske er der en derude blandt strikkerne i blogland, som ligesom mig, har det med at gemme noget af det garn i brunt, og evt. vil sælge det til mig, ja så bliver både datteren og jeg meget glade.

3 kommentarer:

  1. Det er altid godt, når man finder noget godt garn i gemmerne, men desværre er garnet vist fra før min tid som strikker :-)Ja, måske også før min tid som eksistens... Har du prøvet nettet? Man kan jo være heldig..

    SvarSlet
  2. ja, jeg har surfet. Hos Stof og sy, har jeg lige fundet ud af, at man kan købe den som kit. Men det gør vi nu ikke, for nu skal mit garn simpelthen bruges. Har talt med forretningen i tlf. og fundet ud af at jeg kan købe den brune alene. Så den har datteren bestilt for en time siden. Håber det når til mine hænder inden juleferien.

    SvarSlet
  3. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men jeg har selv været heldig at finde Patons garn på ebay..

    SvarSlet