mandag den 17. marts 2008

JEG ER BLOG-NYBEGYNDER.....






Se min Ugle-kjole, den er rød som solen ....
Jeg ved ikke helt om min svigerdatter synes, at Regitse skal have en så rød kjole til sommer, jeg afventer svar, hvis ikke, ja så bliver det vist til en vest.
Ja, jeg er som sagt nybegynder som blogger, men jeg håber jeg får det lært.
Jeg er knap så meget nybegynder som strikker, selv om det var mit værste fag i skolen, hvor jeg ikke kunne holde styr på maskerne, så lykkes det godt nok nu, og jeg slapper af og nyder mit strikketøj.
Indimellem bliver jeg nu lidt stresset, for jeg har tit gang i flere ting på en gang.
Vesten her (Bette fra Design Club)er strikket i noget garn som jeg havde, men den er vist blevet lidt større end jeg regnede med, men så kan den vel bare vente på, at en af mine børnebørn vokser til den. Dejligt at den nu er færdig, knapperne er også fra mine gemmer.
Nå, men jeg håber at hvis nogen ser bloggen her, at de har tålmodighed!










Ingen kommentarer:

Send en kommentar