mandag den 31. marts 2008

HEARTS


Jeg er nu begyndt på Tora´vest HEATS, jeg "snublede" lige over noget garn i Kvickly i lørdags, det hedder Dower til p 2 1/2 og løbelængde på 270 m/50 gf. og er noget så lækker, at strikke i. Jeg synes også farven er rigtig sommerlig, så der kom gang i vest til Marie, (måske en kjole, det handler jo kun om længden, men det må moderen til barnet bestemme). Den røde ugle-kjole er klar til at blive afleveret. I dag står den på lang arbejdsdag, så der bliver ikke tid til at strikke ret meget, så det er lidt træls, for når man lige er startet på noget nyt er det jo ekstra spændende.
Jeg har også kigget lidt rundt på div. blogs, og set at nogen har strikket en vest fra Marianne Isager, som hedder Clara, den er jeg også vild med, så den må nok snart på pindene, for jeg er jo helt vild med at strikke veste til de små.
Jeg må også se om jeg kan finde en smart vest til drenge str. 2-3 år, jeg synes ikke rigtig at der er noget inspiration at finde, og jeg har snart strikket sa mange efter bogen "Sødt&Blødt".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar