onsdag den 9. juni 2010

Strik en kvardratmeter...






det er hvad http://www.rasmilla.dk/ foreskriver på sin hjemmeside, så det er hvad jeg gør, og jeg håber på et godt resultat på oversized bolero.



Jeg er også gået i gang med hæklenålen, og bruger lidt af mine rester af bomuldsgarn på at hækle savlesmække, til de 2 små børnebørn. En gang imellem får jeg lige lyst til hæklenålen, og fandt ud af at savlesmække faktisk er dyre når man skal købe dem, så det er vist et godt projekt, som jeg hygger mig med.


For at vende tilbage til min tidligere oplysning om, at vi overvejede en rundrejse til Vietnam, så kan jeg nu fortælle, at vi rejser til efteråret. Vi lander i Hanoi og skal så rejse ned igennem Vietnam og flyve retur til DK fra Saigon.

Husbond kom og meddelte, at han ville give mig den rejse i fødselsdagsgave (jeg fylder rundt sidst på sommeren), så tak sagde jeg, det er jo en kanongave at få, og spørg lige om vi glæder os?

Det bliver en oplevelses rejse, og anstrengende bliver den vist også, men den måde kan vi jo lide at rejse på. At komme hjem med kufferten fyldt med oplevelser, det er lige sagen for os.


Jeg samler på oplevelser, for de materielle ting mangler vi jo ikke så meget af i vores alder. Derfor har jeg også inviteret børn og børnebørn et par dage i Legoland med overnatning på Hotel Legoland, det er lige mig. Så det skal vi kort tid efter min fødselsdag. På selve dagen holder jeg fri og så vil jeg invitere venner, kollegaer og familie til at besøge mig herhjemme, hvor der så vil være lidt godt til ganen, og en af mine tidligere kollegaer har lovet at være i køkkenet, så jeg kan hygge med mine gæster. Så dejligt er det, at det nu er bestemt hvordan fødselsdagen skal foregå.


I aften skal jeg i frikadelle-klub alene, for husbond kommer ikke hjem, så han kan nå at spise med, og forøvrigt stod han mega tidligt op i dag, og han skal lige så tidligt op i morgen, så han har vist mest lyst til at finde tidligt i seng i aften.

Der var en rest millionbøf i fryseren, den har jeg taget op til ham, og så er jeg spændt på hvad jeg får at spise.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar