tirsdag den 19. august 2008

HUSK AT GRIBE ØJEBLIKKET

Jeg er vist lidt stresset i øjeblikket, humøret er ikke helt i top, uden egentlig årsag måske ..... træls,træls
Men for et øjeblik siden fik jeg et opkald fra min søn, det gjorde mig glad. Min søn blev nyretransplanteret for anden gang den 6/11 07 (han fik sin fars nyre), og idag har han igen været til kontrol på Skejby, og det gik godt, dejligt, dejligt. Han træner p.t. til 1/2-maraton, han er bare så sej (synes moderen). I fredags fik min datter sit ønskejob, (godt gået synes moderen). Gode ting, der varmer mig i hjertet kan jeg mærke, så nu må det da hjælpe lidt på humøret, ergo tag dig nu sammen Fru Knudsen, ja, ja
jeg prøver
PS: jeg strikker på FLS, jeg tror den bliver god, og har også ideer til en del andet jeg gerne vil i gang med, og måske også lidt ved symaskinen til de små, stof og mønster er fundet frem, nu må vi se hvornår jeg kommer igang, forhåbentligt snart, for jeg mangler ikke lysten

2 kommentarer:

  1. Det er ikke altid humøret er som man selv synes det skal være - flot gået af din søn - det er meget sejt... Glæder mig til at se FLS det er en flot trøje - måske man skulle prøve...

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Du skal nok få FLS at se, men det går altså lidt trægt, for som sagt så er der så meget andet, som jeg også skal nå. Jeg kan anbefale at strikke den, og jeg er sikker på det er en jeg får meget fornøjelse af, og jeg strikker jo i uld, så den bliver god til efterår/vinter

    SvarSlet