torsdag den 3. januar 2013

Shopping igen ........

juleindkøbene er jo lagt bag os, men mit shoppe-gen lever endnu, derfor benyttede vi lejligheden til en shoppe-tur i Viborg
.Der var mange penge at spare, og jeg havde fået penge til hjælp til et par "lette"støvler.
De blev købt i dag med 35% udsalgsrabat, hvilket udløste en besparelse på over 5oo,-.
Jeg kunne ikke stå for de her, de er så lette og bløde.
Alle sko butikker blev gennemsøgt og lige pludselig stod de der, og jeg slog til.
Cafébesøg sammen med husbond blev det også til, så alt i alt en god shoppe-tur (men, men, mænd er vist ikke de mest tålmodige, ikke min ihvertfald)!

Vi var jo på vistit hos datteren, hun skulle køre hjemmefra tidligt og svigersønnen var på kursus, så vi fik fornøjelsen af, at følge børnebørnene i både skole og børnehave. Hans havde sin 2. dag i børnehaven i dag, men han glædede sig til at komme derhen, og en lille veninde som han havde leget med i går stod og ventede på, at de skulle lege videre i dag, så det var ingen sag at aflevere ham.
Og så fik jeg også lige prøvet Marie i "Karla", og både Marie og jeg blev enige om, at den kunne jeg godt strikke videre på, og gerne aflevere snart, som Marie sagde, men jeg måtte fortælle, at den tager altså lang tid at strikke.





3 kommentarer:

  1. hvor er Karla bare smuk.

    Glæder mig til at se dine nisser som du strikker her i januar.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. hvor er Karla bare smuk.

    Glæder mig til at se dine nisser som du strikker her i januar.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  3. For pokker hvor bliver Karla flot !
    kan godt forstå at Maria gerne snart vil have den færdig :o)
    og flotte støvler du fik dig.
    Sådan et shopping gen kræver aftrapning - ellers kan man jo ligefrem få abstinenser ;oD
    hilsen Mona

    SvarSlet