tirsdag den 1. januar 2013

Mellemfornøjet start på 2013 .........

kl. 10 ringede de fra institutionen hvor jeg jo har nogle timer indimellem. Beskeden lød: "NN er også syg igen i dag, så kan du tage kl. 13-19?" Selvfølgelig kunne jeg det, jeg er jo ikke en "dovne Robert"!
Så jeg instillede mig på det, og begyndte at tage julepynten ned, så kunne det blive pakket helt væk i morgen, men, men kl 11.45 ringede de igen: "Det må du undskylde, men NN, som var kaldt på arbejde i går, har sagt, at hun også kan komme idag, såfremt der stadig var en sygemelding!". Det kalder jeg altså sjusk, ikke at få sådan noget noteret, så den her situation kunne være undgået.
Så jeg ved ikke lige hvad man kan kalde min sindsstemning? Ærgelig/sur/irriteret, og det er da ærgelig at bruge sin nytårsdag på sådan en sindsstemning. Jeg må vist se at have den sindsstemning ændret.

Nu er der hentet glemt fodtøj (hos værtsparret i aftes) det milde vejr og ikke mindst solensståler er nydt, og jeg vil fortsætte med nedbrydning efter julen, måske (læs:det vil jeg helt bestemt) vil jeg strikke på Karla!
I morgen får jeg nemlig mulighed for at prøve den på modtageren. Det er så smart, at når der strikket "top/down" og man flytter maskerne over på en 1,5 m rundpind, ja så kan Marie prøve den, og jeg kan bedre konstatere om alt er ok?
Godt, at designeren/garpusheren har fortalt, at det ujævne look, er p.gr.a. spildolie i garnet, og vil ændre sig ved vask, for ellers tror jeg nu godt nok jeg ville være bekymret for resultatet.
Sommerfugle borten er strikket, og der er gang i borten med blomster, så Marie kan i morgen ved selvsyn se, at mormor godt kan finde ud af at  strikke både sommerfulge og blomster!
Håber at min sindsstemning her den første dag i 2013 ikke er en rettesnor for hvordan 2013 skal blive!

5 kommentarer:

  1. Det tror jeg bestemt ikke vil varsle resten af 2013 sindstemning. Du må ud og gå en lang tur og få blæst de sure tanker væk, engang for alle.

    Karla bliver rigtig smuk, så prinsessen bliver sikkert rigtig glad i morgen.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Hej

    Ja det er og bliver sjusk. Er nu ikke sikker på de kan slippe helt for at give dig løn når det er så sendt de ringer med afbud igen, tror jeg ville undersøg det og så gå en tur så vinden kunne feje den dårlig stemning væk.

    Din Karla bliver super, den kan hun da ikke andet end blive stolt over sin mormor, at hun er så sej at hun kan lave det er sku da sejt.

    SvarSlet
  3. Nej sindstemningen skal nok blive bedre, når du prøver Karla på modtageren. Nyd resten af dagen og godt nytår til dig :)

    SvarSlet
  4. Jeg tror helt sikkert også du vil få blæst deres sjusk af vejen og nyde at prøve dit værk på pigen imorgen

    Ha en god aften og godt nytår

    SvarSlet
  5. Den karla kan ikke undgå andet end at blive rigtig vellykket ..
    lidt ærgerligt din fridag sådan blev forstyrret...
    hilsen Mona

    SvarSlet