mandag den 21. januar 2013

Hvis kulden fortsætter .......

skal jeg vist have turbo på ELLA! Jeg mangler en varm poncho, kulden går jo gennem marv og ben i dag.
Jeg har passeret hullerne til håndled, så hæklenål til brug ved hækling af krebsemasker, skal med i strikketasken i morgen, for det er jo strikkecafé dag.

Strikkeprøver til MINI ELLA er også lavet, så det vare ikke længe inden den startes op





Mit garnlager blev gennemsøgt af Regitse og svigerdatteren i går, der blev valgt, som i kan se, en lysgrå og en lidt mørkere grå i "vores garn", så den bliver lidt meleret grå. Vil forsøge med pind 5, strikkefastheden til det valgte garn er 18 m=10 cm.
Så må jeg se hvordan den vil udvikle sig, men jeg må nu hellere strikke min ELLA færdig først.

2 kommentarer:

  1. Når du først er forbi hullerne, er der ikke lang vej igen.
    Lavede du dem efter opskriften, eller 5 cm 'for sent' ?

    SvarSlet
  2. du er da for sej, når du både kan nå strikke prøver til Mini Ella og at få strikket på din Ella.

    God fornøjelse i strikkeklubben.

    Kh. Lis

    SvarSlet