tirsdag den 22. januar 2013

ELLA var med i Tørring ............

så der blev prøvet, fik gode råd om længden, og blev sat i gang med krebsemasker ved håndledsåbnnger, mon snart min mentor mister tålmodigheden, for jeg glemmer nok teknikken til næste gang de skal hækles!

www.http://aslaugmork.blogspot.dk/ havde sit flotte tørklæde med, hold øje med hendes blog, for hun sagde, at der ville komme billeder der.www.helleshjoerne.blogspot.com strikkede på sit fine sjal, som har nogle farver som passer så godt til sort. Alle havde det gode humør med, så vi fik verdenssituationen vendt, masker, garn, opskrifter bliver jo selvfølgelig altid debateret. Jeg glæder mig allerede til næste gang!

4 kommentarer:

  1. Sikken hyggelig strikkeklub I har :o)
    Gad godt bo i jeres område ;o)
    så godt Helles sjal - smukt - og vil kigge ind hos Aslaug.
    Din Ella er jeg spændt på :o)
    Den kan kun blive vellykket.

    SvarSlet
  2. Tak for i dag, synes tiden gik noget hurtigt i dag :)
    Billederne ligger på datterens kamera, så ved ikke helt, hvornår de bliver lagt ud, men snart tror jeg

    SvarSlet
  3. Det lyder bestemt også som en god dag i strikkeklubben. Krebsemasker skal bare genopfriskes i ny og næ, så bliver de siddende til sidst.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Ja altid dejligt med strikke hygge. Jeg skal afsted i morgen.

    Hvor er ELLA smuk

    SvarSlet