tirsdag den 29. januar 2013

På spring ..........

Denne AMARYLIS (nyindkøbt i år)  er klar til udfoldelse, og en mange år gammel, i rød, har sat knop! Jeg synes det er så dejligt når man kan få noget til at blomstre. 4 flere år gamle orkidéer hat jeg også, som har sat knopper.
Bedst bliver det nu, når det er udendørs, at det hele begynder at sætte knopper.
Tak for jeres interesse for det kommende strikkeprojekt, strikkeprøve blev lavet i aftes, men jeg holder focus MINI ELLA skal strikke færdig først!
Det er denne cardigan, som husbond ønsker sig. Læg mærke til mønsteret på skulderen, det fremkommer med ragland indtagninger. Jeg tror jeg vil starte med et ærme, for så finder jeg ud af om jeg kan knække nødden med de raglandindtagninger uden, at jeg først har strikket en heeeel ryg!
Husbond har passet sløjt barnebarn i dag, og datteren har lige hentet patienten, og hun fremkom med et ønske om en sweater!

Jeg er på vej ud i verden for 2. gang i dag, for fys. og de andre på rygholdet venter om 20 min.





1 kommentar:

  1. Det er en flot cardigan han har fået kig på !
    spændende.
    Og ligeså med mini-Ella.
    Tænk at du kan få amarylis til at blomstre igen og igen. Det er aldrig lykkes for mig - måske fordi jeg ikke troede det kunne lade sig gøre ?

    SvarSlet