fredag den 25. januar 2013

Jeg venter på flere ting ......

Jeg venter på at ELLA bliver helt tør, så jeg kan krybe i den, og hygge mig i den.
Håndledsåbningerne er placeret perfekt,  lige der hvor de skal være, så jeg kan bruge hænderne til noget fornuftigt (læs: bl.a. at strikke)!
Alt i alt er den ok efter mit hoved og til min krop. God nok har jeg foretaget lidt ændringer: mønster over flere masker end opskrift foreskriver, flyttet håndledsåbninger lidt længere ned en foreskrevet, der er hæklet krebsemasker (jeg måtte lige have teknikken opfrisket , af min mentor), men det er altså min udgave af ELLA!
Det mønster, som viklemaskerne giver, er jeg vild med, og selve faconen er ikke så bred, det er jeg også vild med, så nu venter jeg på at få startet op på MINI ELLA (skal gerne ske i aften), såfremt jeg kan koncentrere mig. 
Jeg venter nemlig på, at der kommer en spændende håndboldkamp kl. 21.30, og til den kamp kan det måske være svært at koncentrere sig om nyt et nyt strikketøj, som jeg selv skal komponere, med støtte fra den originale ELLA opskrift.
Det er nu noget underligt noget (vist noget med lyset), men det er den samme poncho på begge billeder og de er taget på samme tidspunkt, men farven på ponchoen på billederne er jo ikke helt ens!

10 kommentarer:

  1. Hvor er den bare vellykket !
    og den klæder dig super flot !
    min kompliment !
    og jeg vil også nok sige, at håndledsåbningerne sidder hvor de skal :o)
    det garn har en super flot farve.

    SvarSlet
  2. Jeg er total enig med mona.

    Den sidder perfekt på dig og rød er jo altid flot.

    Bliver spændende med din.mini Elna og vores HAN-bold drenge

    God kamp

    SvarSlet
  3. Den er blevet rigtig fin og håndledsåbningerne sidder perfekt, men det vidste jeg jo godt , for jeg har smugkigget :)

    SvarSlet
  4. Hun er bare skøn hende Ella ikke mindst din udgave, er helt tosset med farven.

    SvarSlet
  5. Den er virkelig flot til dig, god weekend !

    SvarSlet
  6. Stilig og virkelig flott i den farge. ;-)

    SvarSlet
  7. Den er skikkelig fin. Jeg har bestilt boken og venter bare på oppskriften så jeg også får strikke den.

    SvarSlet
  8. Hvor er din Ella fin, den passer godt til dig. Jeg glæder mig til at se den, jeg nåede desværre ikke at se dig i den i tirsdags. Mon du kan lære mig at strikke viklemasker ?

    SvarSlet
  9. Den er jo bare blevet super flot. Den er skøn til dig.
    Det ser også ud som en man bare kan hygge sig i.
    God fornøjelse med Mini-Ella

    Kh. Lis

    SvarSlet
  10. Wow is beautiful your blog and your work. Congratulations. Besos desde España.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    SvarSlet