tirsdag den 15. januar 2013

Et kig i mine gemmer ......

ledte tankerne/planerne i retning af sommer, for jeg fandt en opskrift (retro) på en bluse, som jeg den gang strikkede, og aldrig har glemt, jeg var vild med den, og nu er det bestem, at den skal strikkes igen i år!!!!
Jeg stødte også på noget andet, som godt nok var i tankerne til ponchoen, og nu sprang de lige i øjenene på mig. Kan jeg ikke finde ud af vejledning må jeg jo ty til min mentor, og håbe hun ikke driller mig for meget!

Apropos sommertanker, så er det måske fordi vi har et landskab dækket af sne, at tankerne kommer.......

Kønt ser de ud!!!!
Ponchoen skal der strikkes på i aften, (godt tv-strik) hvor håndhold herrene gerne skal vinde, og vi skal heppe. Godt jeg den anden dag bagte 35 fastelavsboller til fryseren, nu er de nemme lige at tage frem, så 2 stk. venter på, at blive fortæret til aftenskaffen!


Og med dette indlæg, er min mentor blevet orienteret om, at jeg måske vil bede om hjælp!!!!!













5 kommentarer:

  1. Pøj pøj med det hele. Poncho, hjælp, kamp og jeg kunne hjælpe med at spise bollerne haha

    SvarSlet
  2. spændende hvad det er for noget sommerstrik du har i tankerne -
    og ponchoen vokser sikkert hurtigt frem :o)
    spændende.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  3. Mon der skal hækles krebsemasker på tirsdag i strikkecafeèn ? jeg synes, at det ligner sådan nogle på billedet........jeg hjælper gerne, måske det koster en af dine lækre fastelavnsboller............ bliver hel lækkersulten af at se dine boller....jeg glæder mig til at se din retro bluse.
    Vi ses, Lene

    SvarSlet
  4. Lækre fastelavnsboller, mon de holder helt til fastelavn eller skal du igang igen ??

    God strikkeaften.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  5. Tak for kommentarer, jeg kan se, at jeg kan hente hjælp, hvis ikke jeg kan finde ud af krebsemasker, det tænkte jeg nu nok!
    Og det ender nok med, at der skal bages flere fastelavnsboller, for de blev gode.
    Ponchoen vokser, og der kommer snart et billed af retro sommerbluse.
    Dejligt at nogen hepper og ønsker pøj, pøj

    SvarSlet