onsdag den 31. december 2008

Jeg vil ønske alle, som kigger forbi min blog, et rigtigt godt nytår.

På denne dag, hvor år 2008 er ved at rinde ud, kan man jo lige tage sig tid til et tilbage-blik. Det har jeg lige gjort, og kom uvilkårligt til at tænke på WEB-STRIK, og på den inspiration jeg har fået der, men bestemt også på de søde mennesker, som man træffer her. Jeg har så vidt jeg ved ikke mødt nogen "live" endnu, men jeg har mødt dem her på nettet, og siger tak for mails/gode råd/stor inspiration og ikke mindst for breve sendt med Postmand Per. GODT NYTÅR!!!

STRIK: Jeg er begyndt, at strikke ærmerne med på SARA LUND, og datteren kommer på besøg i morgen, og hvis jeg er rigtig flittig, så kan den vist blive færdig, så hun kan få den med hjem i våd tilstand. Nå, nu får vi se for nytåret skal jo også fejres. Men hvis jeg skal være ærlig, så håber jeg den bliver færdig senest i morgen lige over middag.

1 kommentar: