tirsdag den 23. december 2008

GLÆDELIG JUL






JEG VIL ØNSKE JER ALLE, SOM KIGGER FORBI MIN BLOG, EN GLÆDELIG JUL.




Vi er ved at være klar til at holde jul, træet er pyntet, risalamande er lavet, gaverne pakket ind, jeg mangler bare lige at pakke pakkerne ind til pakkespillet 1. juledag. Har i år fundet en rigtig hade gave (jeg fortæller ikke hvad det er, for sæt en af spillerne kigger med her), men det er ihvertfald noget som jeg ville være ked af at få.

Der er ved at falde en så dejlig ro over det hele. Har lige været oppe i byen, og jeg tror, at folk har gjort de sidste indkøb, det kunne det se ud til, der var ikke kø ved kasserne, og der blev vist kun handlet småting.

Sara Lund, er næsten nået til ærmegab, men den hviler nu, for måske er den for lille. Jeg vil ikke strikke mere på den før datteren har prøvet den. Derfor er jeg gået i gang med ca-cardigan.

Nu må jeg vist se at komme videre for der er ligge et par julekort som skal sendes.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar