lørdag den 27. december 2008

Hvor dum kan man være???



Så dum, at SARA LUND nu kun ser sådan ud !!!

Jeg havde et frygtelig hastværk med at få startet på sweateren, og har derfor nok rodet godt og grundigt rundt i mine rundpinde. Den kom godtnok til at være noget kropsnær, men både datteren og jeg synes det gik an. I går startede jeg så på et ærme, og ville her til morgen lige se hvordan det tog sig ud sammen med kroppen, og ups, så opdagede jeg at kroppen havde jeg strikket på pind 6 og ikke som planlagt pind 7. Så var der jo kun en vej, trævle, trævle, og ærgre sig en del. Men nu er jeg startet igen og nu tror jeg det bliver godt, nu bliver den nok heller ikke nær så kropsnær, og jeg er en erfaring rigere, tjek altid pindetykkelse, især ved rundpinde.
Mon der er nogen som har en god idé til opbevaring af rundpinde, mine ligger i en kasse, men måske findes der noget mere smart? Jeg hører gerne om der gør det.

Vi havde en rigtig god jul, akurat som jeg havde forestillet mig det, med glade, forventningsfulde småbørn, som nød at gå rundt om træet, men de var lidt trætte på det tidspunkt, og fornuftigt nok, fik de nattøj på, inden ræset med gaverne, så de var klar til at putte når de blev for tætte. De fik et par pakker hver, og så kunne de vist ikke overskue mere, på den tid af dagen, så de resterende maaange pakker blev lagt til side, så de kunne pakkes op dagen efter og dagen efter igen. Sådan kan det gøres endnu fordi de er så små, men det bliver vist ikke ved at gå.
Nu kan jeg mærke sofaen kalder på mig, det er også o.k. for jeg har ferie, jeg tror jeg tager kameraet med ned på sofaen og måske en kop kaffe (hygge, hygge)Måske kan jeg få held af at indstille datoen rigtigt på kameraet, det betyder jo noget for filnavn, og vi skal jo inden så længe på ferie, og så tages der jo en del billeder.

1 kommentar:

  1. Mon ikke sara lund kommer på plads i det nye år? Du ønskes i al fald et lykkebringende år :-)

    SvarSlet