onsdag den 17. november 2010

KLAGESANG /JEG TRÆNGER TIL AT FÅ LUFT .......

altså både fordi jeg er træt af det, og fordi hovedet er fyldt at tyk sej slim.
Ja, det er bihulebetændelse jeg mener, hvorfor går min forkølelse 8 ud af 10 gange over i bihulebetændelse? Det er så træls!!!! Mandag kunne jeg godt mærke at det var på vej, mandag nat var rigtig træls, tirsdag kontaktes lægen, penicilin igen, tirsdag var jeg en rigtig sofaløve, orkede ikke andet og faldt da også i søvn kl. 20. Dagen i dag er lidt bedre, men ovre er det bestemt ikke, og jeg skal endda have besøg af frikadelleklubben til aftensmad. Det orker jeg næsten ikke, men synes alligevel, at det skal gennemføres, for hvornår bliver det ellers hvis jeg aflyser.
Nå, det går nu nok hen og bliver hyggeligt trods mangel på energi, men med et hoved fyldt at sejt slim.
Husbond er endnu ikke indkaldt til undersøgelse af knæet på privathospital, håber at posten har haft en indkaldelse med til ham i dag, det håber jeg virkelig, for han er altså ikke et tålmodigt menneske, (læs: det er synd for manden, men han behøver vel ikke at være så vrøvlet?).
Jeg har bedt ham skrælle kartofler, det kan han vel sidde ned til?
Nu fik jeg lige lidt luft, så går der forhåbentligt ikke så længe før jeg er oppe på hesten igen.
STRIKKEFRONTEN: Består af veste til de kære små, det kan de vist ikke få for mange af i denne tid, og deres forældre tager imod vestene med kyshånd.
Så på med vanten, fru Knudsen og så ikke mere selvmelidenhed herfra i denne omgang, måske en anden gang (jeg mærker at tangenterne er gode at læsse af på)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar