lørdag den 29. maj 2010

Posten kom med garn..................

og opskrift, og glad blev jeg. Pakken kom fra www.rasmilla.dk .Jeg har et stykke tid, gået og kredset om, bolero, men først nu fået taget mig sammen til at få bestilt. Den blev bestilt sent onsdag og ankom til matriklen fredag, så det var ekspedit, og det var godt for jeg havde det næsten som i gamle dage, hvor en film kunne sidde i kameraet i flere måneder, men når så først filmen var sendt til fremkaldelse, så kunne det kun gå for langsomt med at få billederne retur.
Og sikke en fin indpakning, lidt mundtgodt var der også i æsken. For en der holder af garn, var det en super pakke at modtage.
Jeg slog masker op ca. en time efter modtagelsen, og jeg kan godt forstå, at garnet hedder "Yndlingsgarn", dejligt er det at strikke af.






"SVEDSKEN" her (hun er så dejlig)har, eller rettere hendes forældre har inviteret til barnedåb, og det glæder vi os til.




Vi har fået planer, har vi.


En rundrejse til Vietnam, et supertilbud, er vi ikke nødt til at bestille den?

Den foregår i efteråret, og det må siges, at den var vi stemt for lige med det samme, men mon min ryg kan klare det? Skal/skal ikke, vi taler frem og tilbage. Så der bliver vist ikke nogen sommerferie til syd Europa, (som det ellers var meningen) med mindre vi finder en meget billig rejse.


"At rejse er at leve", det er i hvert fald noget vi er vilde med.


I hører nærmere, når bestemmelsen er taget, men jeg tror det hælder mod SKAL. Man skal jo som bekendt huske, at gøre de ting man har lyst til mens tid er.

Og ja, med den triste læsning på bloggen tors dag om, at Marianne har mistet sin mand og børnene deres far, alt, alt for tidligt, så får man lige en reminder om, at det måske en dag vil være for sent.

Min ryg skal jo som bekendt ikke styre mit liv, og for øvrigt har ryggen/benet været god i dag, jeg har ikke taget smertestillende, ja den er så god i dag, at jeg har gået en lang tur uden problemer. De sidste par dage har også været nogenlunde. Så mon det er starten på en god periode, jeg håber det ......


Færdig arbejde, kan meldes om vende-vesten til Marie, men måske er den lidt for stor, men det er der jo råd for.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar