fredag den 7. november 2008

Ikke meget strik

Her til morgen blev jeg underrettet om, at min moster, som har været min bonus-mor/søster/veninde og selvfølgelig moster, i nat er død af sin lungecancer. Hun sov stille ind, i sit hjem, godt for hende, for der var ikke udsigt til bedring, og hun var forholdsvis klar, det var godt, for hun fortalte mig i foråret, at hun frygtede, at det skulle brede sig til hovedet, så det var for hende godt at det endte på den her måde. Min bonus-far som trods alt er en mand på 75 år, har med hjælp fra hjemmeplejen, formået at passe hende og være omkring hende hele tiden de sidste 2 mdr. hvor det har været rigtig skidt. Godt gået af ham, men han er og har også været meget træt. Og hvor jeg da kommer til at savne hende!!!!!!!

Men livet er forskelligt, i går var vi som tidligere fortalt, hos sønnen og hans lille familie, vi fejrede, at et år er gået siden han blev nyretransplanteret. En rigtig hyggelig eftermiddag og aften, menuen var andesteg, så vi tog forskud på mortensaften samtidig, så mine 2 vundne ænder får lov at blive i fryseren til en anden gang. Sønnen var rigtig glad, han var blevet ringet op en time før vi kom, han skal til job-samtale i næste uge, så pøj, pøj for ham, jeg håber virkelig han får jobbet! Så det var en positiv dag, og ja, så vender det i dag til noget negativt, selv om det var ventet at vi skulle miste hende.

Mine 3 kære børnebørn var der jo også alle i går, og jeg fik taget et billed af dem alle, jeg skal hilse og sige, at det ikke er nemt, at få dem alle til at sidde stille på samme tid, men jeg ville altså så gerne have en ny baggrund på min skærm, både her og på jobbet, så det lykkedes, da der blev sat en DVD på. Så her er de så alle 3, Jens har ovenikøbet LINUS på

4 kommentarer:

  1. Tak for det. Men sådan er livet jo nu en gang. Det at det gør ondt, er jo kærlighedens bagside. Man må huske at tænke på, at det har været godt at kende en person, som man bliver ked af at miste.

    SvarSlet
  2. Det er aldrig sjovt at miste...
    om det er ventet eller ej. Men den forb.... sygdom er en hård modstander.

    SvarSlet
  3. Ja, den er en hård modstander, og desværre synes jeg, at man hører om flere og flere der får den.

    SvarSlet