lørdag den 18. oktober 2008

Tilbage til focus .- tror jeg



Lørdagen er ved at gå på hæld, det er i hvert fald snart mørkt. Husbond er med en ven til fodboldkamp AC HORSENS-FCK, jeg fik også tilbud om at komme med, men takke pænt nej tak.


Jeg vil hellere hygge mig herhjemme, kan ellers godt lide en god fodboldkamp, men helst en landskamp, og vupti, der var landskamp i damehåndbold på tv, så det var dejligt, at kunne sætte sig i sit rengjort hus, med en kop kaffe, se tv og hæfte ender på Queen Anne tørklæde, som har været et dejligt stykke hækletøj, det har været spændende for det er hæklet udelukkende af rester, det er nu skyllet op og lagt til tørre, og venter kun på at svigerdatteren kommer på fredag, mon hun bliver glad for overraskelsen?

Tørklædet har nedbragt lageret, dejligt, posten kom dog i dag med lidt reste-garn fra svigerdatteren, endnu mere dejligt, posten kom også med et brev fra Region Midt. Det var svar på mamografien i onsdags, de havde fortalt mig, at der ville gå mindst 14 dage før jeg fik svar, men det kom i dag, altså efter kun 3 dage, kom så ikke og sig at det der sundhedsvæsen ikke virker! Glad blev jeg, i brevet stod der at alt var normalt, dejligt, dejligt .........

Nu vil jeg lige varme lidt rester aftensmad, ringe for at høre hvordan min bonusmor har det (jeg tror på at min forkølelse snart er væk, så jeg kan besøge hende), bagefter vil jeg lave en kande kaffe, sætte mig i stuen, måske sætte en CD på, for der er sikkert kun genudsendelser i tv, tage fat i LINUS, som jo kun mangler 1/2 ærme + montering, jeg skal nemlig tilbage til focus, og så kommer husbond sikkert snart hjem til aftenskaffen.

1 kommentar:

  1. Hejsa! Ville lige sige at jeg synes at din trøje Linus/Lastrada er så flot.Et projekt jeg selv kunne finde på at gå i gang med...
    Hilsen Lotte fra Odense

    SvarSlet