lørdag den 4. oktober 2008

FLS - endelig færdig






Så blev min FLS færdig, og den passer bare perfekt. Den tror jeg, at jeg vil få meget ud af i den kommende vinter.


Knapperne på min FLS, er et genbrugsfund, de er et genbrugsfund,
de er lavet af kohorn, og giver lige FLS, den sidste finish. Og så kostede de kun kr. 1,- pr. stk.

Jeg har kigget på en opskrift hos Drops nr. 108-40, som jeg kunne tænke mig at lave, for jeg har en halvfærdig vest liggende, som jeg kan trævle op og bruge. Men, men den er ikke strikket oppefra og ned. Jeg tror, at jeg vil eksperimentere lidt med, om jeg kan strikke den oppefra og ned, det må jo bare være at vende opskriften "på hovedet".
Nå nu skal vesten jo først trævles op, men det ville være rart at få noget ud af garnet, som i sin tid var ret dyr, og pinde nr. 8 er da noget der vil noget.
Nå, det kan vist ikke hjælpe at være alt for inspireret, for jeg har jo også gang i andre projekter, som også skal være færdige, men denne week-end skal være "lav hvad du har lyst til Fru Knudsen", det kan jeg mærke, at jeg trænger til.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar