tirsdag den 23. december 2014

God jul ...........


Christina Marie Larsens billede.
Billedet er lånt på FB
 
Til alle jer som læser med her, vil jeg sende de bedste ønsker om en god jul!
 
Jeg kender én som får travlt i dag, han er iført rødt tøj, har langt hvidt skæg og kører i kane!
Han kommer og aflevere sine pakker, og det er jo rigtig hyggeligt, og rundt i verden vil der være stor forventning til, at han aflevere indholdet af sin sæk.
 
Det skal vi da bestemt nyde, og det bliver jo ikke bedre for os, når det sker i samvær med nogen vi holder af! men.....
jeg kommer nu også til at tænke på dem, som ikke har nogen, at fejre jul sammen med, for ikke at tale om dem som ikke kan spise sig mætte og dem som har krig udenfor deres gadedør! Der er jo også nogen som har deres, at slås med f.eks. sygdom, sorg og andre ting.
Ja, vi kan ikke hjælpe/frelse alle, det ved jeg, men ovennævnte tanker popper altså op i mit hoved på sådan en dag! 
 
Her på matriklen er vi klar til jul

 
Vi er klar til, at fejre jul sammen med søn og svigerdatter og vores små pige børnebørn, og pigerne glæder sig vildt meget, og det gør vi andre jo også. En jul i familiensskød er jo bare så dejlig!
 
På havebordet, er der sat krans m/julemad til fuglene (de får det nu nok ikke så koldt i år).
Juledekorationerne har fået et strejf af vores betonstøberi.
På juletræet er der ikke beton, men den vanlige julepynt!
Strikketøj hører for mig også julen til, får nu nok ikke strikket så meget, men jeg har da noget at tage fat på, såfremt der bliver en ledig stund.
 
God jul til alle!!!
 
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Du og din familie ønskes også en rigtig glædelig jul. Ja det er med at sætte pris på hvad vi har så længe vi har det :o).

    SvarSlet
  2. Glædelig jul👍🎄 til dig og finr

    SvarSlet