torsdag den 9. august 2012

Vinderen .......

af give-away hos ÅLERUSEN, i ved hende den mega kreative kvinde, som har designet NESSIE, som jeg er så vild med, har spilme trukket mig som vinder - Mange tak!
Og, så kom jeg i samme anledning i tanke om, at jeg vist har glemt at linke til  www.dqpage.blogspot.com, ja jeg skulle vel sådan set ikke gøre det, for det fomindsker jo mine chancer, men hun har altså en super give-away kørende, uh jeg håber jeg vinder!
I går havde jeg strikketøjet med i tasken (strømper til Hans), for jeg var på tur med offentligt transportmiddel. Lidt besværligt (læs: meget besværligt), men sådan er det når man er bosat i udkants Danmark.
Først med bus til Horsens, (folkeundersøgelse for brystkræft), så tog til Århus, (jeg er uerfaren, så jeg glemte at købe pladsbillet, grrrr), så shoppe lidt i Århus, besøgte Garnlageret, og fik lidt med hjem, tænker på noget fra AD´s bog MIN MOSTERS HUS, derefter til sønnes bopæl, hvor de 2 mindste børnebørn skulle passes, var for små til at komme med i cirkus. Ih, hvor de legede godt sammen de to, og ja, jeg var i "ilden" hele tiden, det kan sådan et på størrelser jo nemt holde een. Så ikke så meget som en enkelt pind i løbet af hele dagen blev det til!!!!!! Jeg blev hentet, så jeg skulle altså ikke med de offentlige transportmidler hjem!
Et foto af Top med Ugler m/indhold blev det til, den passer ganske godt.
Ha´ en rigtig god dag, og endnu en gang tak Julia

2 kommentarer:

  1. Tillykke med gevinsten :o)
    du er bare så heldig.
    hilsen Mona

    SvarSlet
  2. Tilykke med gevinsten ! og hvor ser hun da sød ud i den fine bluse !

    SvarSlet