tirsdag den 3. juli 2012

Hvordan klarede vi os.....

før al den teknologi??? Ja, jeg spørger bare.
Husbond har fået den her, og det kan jeg jo så (måske) også få glæde af. Al det med computer er noget jeg har taget mig af her på matriklen, husbond har kun brugt computer en smule, nu håber jeg han vil sætte sig lidt mere ind i den del af verden.
Den flyttede ind for nogle dage siden, og jeg regnede med at  få sønnen til, på torsdag at pakke den ud og få den startet op, for jeg troede jo, at jeg kendte min begrænsning, men nej! Sønnen sagde "Sikke noget pjat, det kan du sagtens", så efter lidt betækningstid med kutivatoren i hånden, tog jeg en rask beslutning, det måtte jeg jo så prøve om jeg kunne?
Havearbejdet blev hurtigt afsluttet og udpakning af husbonds nye vidunder statede, og jeg kunne jo sagtens! Pludselig stod der på skærmen: KLAR. Så selvtilliden blev godtnok højnet en anelse, for selvfølgelig vil sønnen hjælpe mig, men når han troede at jeg kunne, så ville jeg jo ikke skuffe. Og ros fik jeg jo så af sønnen, og så vil han dele noget af sin erfaringen med sådan et viduner (som han mener er uundværlig) med mig på torsdag.
Ja, måske er det et viduner, som er flyttet ind, Jeg fik at vide at man så nemt bl.a. kan finde opskrifter, og jeg tænkte jo straks på strikkeopskrifter, men nej det var madopskrifter han talte om, ha, ha!!!

Apropos STRIK, så skrider det godt frem med den "kække" trøje til Vigga, og tankerne omkring endnu et strikketøj, som skal på pindene tumler også i hovedet, mere om det en anden gang.
Nu må det vist være sengetid, så godnat herfra.

2 kommentarer:

  1. Om en uge kan du ikke undværer den, for ja selvfølgelig kan du finde opskrifter og alt andet som du kan via pc. Det kan jeg ihverttilfælde på min. Samt spille :D ren rå hygge.

    og selvfølgelige kan du da klarer sådan en smule Ipad, tsk tsk.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  2. Er det en Ipad ?
    så pas på !
    den skaber afhængighed ;o)
    tillykke med vidunderet
    hilsen Mona

    SvarSlet