tirsdag den 22. juni 2010

Hyggeligt, at mødes LIVE

og det var lige det vi gjorde http://www.syenlap.dk/ og jeg, for ca en times tid siden.
Vi var begge på indkøb hos hende her.
Jeg hørte, at Hanne og Lene talte om blog, og derfor vendte jeg hovedet, og kunne så se, at det vist var Hanne, som var på indkøb. Jeg spurgte så om hun nu også var Hanne, og det var hun ganske rigtigt. Jeg følger med på Hanne´s blog og nu har vi altså mødt hinanden.
I week-end kom sønnen på besøg med sin familie, og vi hyggede os. Så DK´s fodboldkamp lørdag aften. Vi havde nær vækket begge pigerne, da Rommedal scorede. Vi har her i familien altid hygget når DK spiller fodboldkamp.

Forøvrigt, skal vi snart på træf i et sommerhus, sammen med en del af de forældre, som vi lærte at kende, da sønnen spillede mesterrække-fodbold i nabo-by. Drengene, som nu er voksne mænd, er spredt for alle vinde, men dejligt er det, at vi gamle stadig kan hygge os sammen, og det kan vi, snakken går og så er det jo også dejligt, at blive opdateret om, hvorledes det går med vores "drenge". Ih hvor vi altså tit har heppet på de "drenge", og mesterskaber er de da også blevet til.

Nå, men tilbage til week-end, det er da utroligt hvor hurtigt de ganske små vokser, se bare her.

Hun er da dejlig synes jeg, og så hurtigt, at de bliver bevidste, og følger med i det der sker omkring dem. Ja, ja hun så altså også det første af fodboldkampen på TV, så hun slægter familien godt nok på.

STRIKKEFRONTEN: Jeg har lige sendt en SMS for at høre om Regitse´s overvidde, for jeg har lovet at strikke en "sømands-sweather" til hende, og til Hans, skal jeg også igang med en "sømands", men det bliver i trøje udgave. det var de to ting, som jeg var ude at købe garn til. Jeg regner nemlig med at "oversized bolero" fra Rasmilla bliver færdig en af de nærmeste dage, gerne i aften. Svigerdatteren har medens jeg har siddet her og blogget, svaret m.h.t. mål, så det er bare at gå i gang. Og jeg glæder mig altid til at starte nyt strikketøj op, det er så spændende!
Men hvis jeg skal rose mig selv lidt, så er jeg faktisk god til at få tingene færdig, så de ikke bare ligger som UFO

Jeg hækler jo også for tiden, "BIPS"= hagesmække, og ikke 2 bliver ens, jeg støtter mig til diverse opskrifter og komponerer selv. I dag har jeg af en veninde fået foræret lidt rester af hendes bomuldsgarn, så der skal hæklet flere "BIPS", det er et nemt lille håndarbejde, at have med i taken.

Jeg har været til fys/kiropraktor i Varde i dag, og på indkøb på vejen hjem. Jeg havde for et stykke tid siden købt et par sko, som jeg synes lige var mig, men ak, mine tæer kunne ikke lide dem. Dejlige sko var det, så en kollega har købt dem af mig. I dag har jeg så købt et andet par, som minder om dem tæerne ikke syntes om, jeg håber tæerne synes om de her.

Jeg har længe tænkt på lidt puder til stuen, og de blev så indkøbt i dag, og lidt gratis fik jeg da også med hjem, nemlig Lupiner, plukket i grøftekanten, jeg holder så meget af den blomst!

1 kommentar:

  1. Ville bare lige kigge forbi og sige tak for din kommentar.
    Må desværre beklage at sige jeg ikke har nogen give away kørende i øjeblikket, den jeg havde sluttede d. 18 juni.
    Fortsat god krealyst.
    KH Micha

    SvarSlet