tirsdag den 17. februar 2009

Det bliver godt










det tror jeg. Vi har købt nyt bord til vores køkken.
Vi kan ikke være ved det nuværende bord, når hele familien er samlet, så derfor. Og jeg er spændt, selvfølgelig har vi målt og alt det der, men jeg synes nu det ser stort ud i forhold til det gamle bord og rummets størrelse. Med det nye bord kan vi nemt være der alle sammen, vi har også købt 6 nye stole. Det bliver dejligt!!


Stolene fik vi for en uge siden, men bordet kom først i går, og det var lidt ærgeligt, at vi ikke fik det samtidig med stolene, for husbond brugte vinterferien til at hvid-oliere stolene, og nu er han på job på øen derovre nær ved Sverige i et par dage og fridagen på fredag glipper vist, og weekenden er besat af andre ting, så det er med at væbne sig med tålmod. Nå, pyt når det er noget godt man venter på er det jo ok.


Jeg har da også mine strikkepinde, og kan da sagtens sidde ved det gamle bord og strikke lidt endnu.


Det går bedre med min STARTITIS.


Nu er der kun 2 projekter i gang, nemlig huen til svigerdatteren, den må jeg nu nok hellere vente med at gøre helt færdig til hun har godkendt den for sig er ikke sikker på den er som hun ønsker sig, at den skal være.


Jeg strikker videre på den filtede trøje til Marie, og synes stadig det er træls med de tykke pinde, men er spændt på resultatet, jeg er jo ikke særlig erfaren med hensyn til at filte, men
"vo intet vover, intet vinder".
Vesten til Kirstine er lagt til tørre, og klar til aflevering, jeg ved nu ikke om jeg er helt vild med den, men i denne kolde tid ,kan hun vel altid bruge den til at varme sig.
Det er mest farverne er ikke helt kan forliges med.
Regitse har stadig nogle skoldkopper, ganske få, som der endnu ikke er kommet skorpe på, så jeg skal måske passe hende torsdag, for hun må jo ikke komme i vuggestue før der er skorpe på dem alle, men mon ikke der snart er det.
Heldig har jeg været i aften, jeg var til banko, sammen med de sædvanlige venner, det er altså så hyggeligt, og tænk jeg vandt den allersidste gevinst, den var på 400 kr., måske jeg omsætter gevinsten til garn

Ingen kommentarer:

Send en kommentar