lørdag den 14. maj 2016

Ud i en fart .......

"Ud i en fart" det kalder  Ellen Larsen, denne fine
tunika, som jeg har strikket i str. ca. 9-12 mdr.
Tror nok der også skal strikkes Pixie hue hertil.
Ellen Larsens opskrifter er meget udførlige, næsten ligesom AD`s
Men bare følg anvisningerne, så går det som en leg.

Jeg strikker på endnu en topdown, det har jeg gjort flere gange
sådan lige ud af hovedet.
Denne gang har jeg, dog strikket den højere i nakken. Taget udgangspunkt i
et blog indlæg hobittensstrikkemasker.blogspot.com, hvor Ellen Larsen beskriver
teknikken, med udgangspunkt i Peasy.
Tror det bliver godt.

Sommer har det jo været, så mine blomster til krukkerne
er kommet udendørs, håber ikke vi får en snært frost!!

Morsdag har det jo også været
så nu kan jeg bare gå i gang med mindst et par stykker

Sommerhuset er har også været besøgt

Lækre isvafler er nydt på Vaffelbageriet,
sommervejr er bare så dejligt!


Stolene kom på terrassen, da gulvet i sommerhuset trængte til en gang vask,
og det klares jo ikke uden kaffepause.

Hente Vigga i børnehave er så hyggeligt, og vejret indbød jo til is,
så turen gik til ishuset i Dollerupbakker, men ak nej, ishuset havde  lukket,
men anemoner blev der plukket til hendes mor.

God pinse!



2 kommentarer:

  1. Sikke fin tunikaen er, og skøn, skøn farve.
    Jeg var også i Dollerup Bakker for at købe is for nyligt, men næh nej, heller ingen is til os

    SvarSlet
  2. Der er mange projekter på bedding. Og med en Marius Strikkebog løber du nok ikke tør foreløbig ;o) Dejligt med forårsaktiviteter.

    SvarSlet